FAQ - Ofte stilte spørsmål

Når åpner booking for sommeren 2022?

Booking av overnatting vil åpne i løpet av vinteren 2022. Følg med på hjemmesiden for dato.

Hvordan ser jeg om det er ledig plass på hytta? 

Ser du følgende bilde i vår online booking er vi fullbooket i den perioden du har søkt

Klikk for større bilde
Klikk for større bilde


Klikk på "vis tilgjengelighet" for å se når det er ledig:

Klikk for større bilde
Klikk for større bilde

Hvordan bestiller jeg breføring?

For påmelding til breføring send ein e-post til Fannaråkhytta seinast to dagar før. Vi trenger navn og telefonnummer på en i turfølget, antall personer, dato og om dere skal gå opp eller ned breen. 
Les mer om Breføring

Hvordan bestiller jeg overnatting til flere personer?

Gjør først et søk på ønsket overnattingsperiode. I neste bildet(om det ledig plass) vil du kunne velge antall personer. Se bilde under:

Klikk for større bilde
Klikk for større bilde

Jeg får bare mulighet til å bestille for en person. Er det fullt?

Det betyr at det kun er én ledig seng på hytta. 

Har dere venteliste for overnatting?

Nei, vi har ikke noe venteliste på hytta. 

Kan jeg ha med hund på hytta?

Vi har ett hundrerom på hytta. Dette bookes via vår online booking. Dette rommet er kun for de med hund.

Hvordan er snøforholdene rundt hytta?

senorge.no er det mulig å sjekke snøforhold. Det er også mulig å ta kontakt med DNT Oslo og Omegn på info.oslo@dnt.no

Telting rundt hytta?

Det er mulig å telte på toppen. Gi beskjed i resepsjonen ved ankomst at du skal telte. Vi er behjelpelig med å finne mulige teltplasser. Det er mulig å få kjøpt mat på hytta hvis du telter, men vi kan ikke love at vi har nok plass til at du kan få sitte i matsalen.

Kan jeg bestille middag når jeg ikke bor på hytta?

Ønsker du å spise middag på hytta tar du kontakt med oss. 

Kan jeg bestille overnatting på e-post?

Vi ønsker at alle gjeste bruker vår onling booking. Overnatting på Fannaråkhytta bestilles og betales på forhånd.

Hvordan avbestiller jeg oppholdet?

Send oss en e-post med din avbestilling. Avbestillingsdato er dagen vi mottar din avbestilling. Det er stor pågang i e-posten og hektiske arbeidsdager på hytta, dermed kan det ta noe tid før vi får behandlet din avbestilling. Har du ikke fått tilbakebetalt beløpet du skal ha tilbake innen 30 dager, ber vi deg ta kontakt med oss. Avbestillingsvilkår finner her

Er det mulig å flytte en bestilling?

Ta kontakt med oss for å endre eller avbestille ditt opphold. Avbestillingsvilkår finner her

Jeg har allergi eller ønsker vegatarmat, hva gjør jeg?

Gi beskjed om dette ved ankomst på hytta. Vi har tilbud til alle. 

Er det mulig å lade telefonen på hytta? 

Det er ikke mulig å lade mobil på hytta. (vi har kun solcelle og aggregat som kun brukes i nød).

Er det mulig å bo på hytta utenom åpningstiden?

Det er ikke mulig å bo på hytta utenom åpningstiden, da vi ikke har noen selvbetjeningsdel.